وبلاگ علمی حسابداری پیام نورقمصر
جزوات،مقالات واخبار روز حسابداري

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
سازمان امورمالیاتی
مخفيگاه دات كام
آموزش زبان دات كام
مجله حسابرس
مطالب کمیاب حسابداری
خبرگزاری پیام نور
بازارکار
كتابخانه حسابداري
استخدام بانک ها و موسسات مالی‎
استخدام سازمان سما (حسابرس)‎
کتابها و مقالات تخصصی حسابداری
دیوان محاسبات کشوری
سايت قوانين كشوري
کتابخانه
حسابداري اداري و صنعتي
حسابداري اداري و صنعتي
بانك اطلاعاتي حسابداري ايران
مشاوره و تدوين تحقيقات حسابداري و حسابرسي
مقالا ت در زمينه مديريت صنايع حسابداري
سايت حسابداران خبره آمريكا
دانلود کلیه نمونه سوالات پیام نور
انتشارات راه
فدراسیون بین المللی حسابداری
اتاق حسابداران
سايت سازمان بورس
سازمان بورس واوراق بهادار
انجمن حسابداران خبره
سازمان امورمالیاتی
انجمن حسابداران ایران
نمونه سوال
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
دوست یابی انلاین
سفارش آنلاین قلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تاریخ حسابداری ایران در آینه جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 5718
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

 


تاریخ حسابداری ایران در آینه جهان

آقایان غلامحسین دوانی حسابدار رسمی و پروفسور ذبیح‌الله رضایی، رییس دانشکده حسابداری دانشگاه ممفیس آمریکا توانسته‌اند نسخه نهایی « تاریخ حسابداری در ایران » را تسلیم ناشر کنند.

سال گذشته وقتی روزنامه دنیای اقتصاد برای اولین بار اعلام کرد قرار شده تاریخ حسابداری ایران به صورت یک «فصل مستقل» بخشی از کتاب با اهمیت «تاریخ حسابداری جهان» درآید کمتر کسی باور می‌کرد این مهم به این سرعت جامه عمل بپوشد.


باخبر شدیم آقایان غلامحسین دوانی حسابدار رسمی و پروفسور ذبیح‌الله رضایی، رییس دانشکده حسابداری دانشگاه ممفیس آمریکا توانسته‌اند نسخه نهایی «تاریخ حسابداری در ایران» را تسلیم ناشر کنند. در این خصوص گفت‌وگویی با آقای غلامحسین دوانی انجام شده که از نظرتان می‌گذرد:

آقای دوانی ضمن تبریک به جنابعالی که توانسته‌اید ویرایش نهایی «تاریخ حسابداری ایران» را به ناشر آمریکا تحویل دهید اگر ممکن است در این مورد توضیح بیشتری ارائه دهید.
اگر یادتان باشد سال گذشته شما مصاحبه‌ای را با پروفسور ذبیح‌الله رضایی که برای ایراد سخنرانی به ایران آمده بود ترتیب دادید که وی اعلام کرد به اتفاق اینجانب طی قراردادی که با پروفسور گری‌جون پرویتز (Gary Jon Previtz) منعقد کرده‌ایم متعهد شده‌ایم فصلی را به نام «تاریخ حسابداری ایران» تدوین و در اختیار نامبرده قرار دهیم تا در چاپ جدید کتاب «تاریخ حسابداری جهان» اضافه کند. خوشبختانه با تقسیم کاری که بین ما انجام شد قرار شد متن اولیه را من به فارسی تهیه کنم و سپس پروفسور رضایی ضمن بازنگری الحاقات خاصی را انجام دهند. باوجود همه گرفتاری‌ها به دلیل علایق شخصی و از آنجا که اعتقاد راسخ دارد توانمندی ما ایرانی‌ها بسیار فراتر از آن هست که وجود دارد طی این مدت با تلاش بی‌وقفه‌ای که انجام شد توانستم تقریبا به همه منابعی که در این ارتباط چه فارسی و چه انگلیسی وجود داشت دسترسی یابم. یادآور می‌شود که تاریخ هر مقوله‌ای نوشتنی نیست بلکه با تحقیق و جمع‌آوری اسناد و مدارک، این تاریخ تدوین می‌شود فقط حوصله و صبر و روحیه کنجکاوی می‌خواهد تا این مهم انجام شود. 


آیا افراد دیگری هم در این ارتباط به شما کمک کردند؟ 
با کمال تاسف به جز جناب آقای عباس ارباب‌سلیمانی عضو سابق هیات مدیره جامعه حسابداران رسمی و مدیر آموزش فعلی جامعه، احدی حاضر به مشارکت نشد. البته از همان آغاز هم برای ما روشن بود که به دلیل فقدان فرهنگ کار تیمی و فقدان منبع مالی نباید انتظار خاصی داشته باشیم. ما تا مرحله پیش‌نویس اولیه دوتایی کارکردیم بعد پیش‌نویس اولیه را به تنی چند از استادان و همکارانی که هم علاقه‌مند و هم به زبان انگلیسی مسلط بودند ارسال کردیم اما دریغ از یک پاسخ، جز لطف دوستانه جناب ارباب‌سلیمانی که هم اصلاحات نگارشی را یادآور شدند و هم نکات بااهمیتی را یادآور شدند که به متن اضافه کردیم. به هر حال چون ما تعهد ارائه پیش‌نویس را تا پایان اکتبر داده بودیم متن را با حوصله نهایی به ناشر تحویل دادیم. 


فکر می‌کنید دلیل مشارکت نکردن سایر دوستان چه بوده است؟ 
بدون تعارف عرض کنم، اول اینکه ما روحیه کار جمعی ضعیفی داریم و بیشتر انتظار داریم کنترل کار، دست خودمان باشد (لیدر باشیم) یا حتی بیشتر از اینها می‌خواهیم یک تاریخ جدید را خودمان بنویسیم! در حالی که تاریخ نوشته شده وجود دارد. به طور مثال دو تن از همکاران ترکیه‌ای ما تاریخ نسبتا جامعی از حسابداری قبل و بعد از اسلام را تدوین و ارائه کرده‌اند یا تاریخ حسابداری جهان همانطوری که عرض کردم در هشت مجله قبلا تهیه شده که بخش‌های قابل توجهی از آن به خاورمیانه و جهان اسلام باز‌می‌گردد. اما در مورد نقش حسابداری در ایران منبع خاص انگلیسی وجود نداشت، اما در چند کتاب فارسی تاریخچه نسبتا مختصری از چگونگی پیدایش حسابداری نوین در ایران بحث شده که ما هم با ذکر منبع و ماخذ از بیشتر این نوشته‌ها استفاده کردیم. 


فکر می‌کنید این کتاب چه موقع چاپ و منتشر شود؟
توجه کنید که این یک کتاب نیست، بلکه یک فصل از چهار جلد کتاب است که جلد اول تاریخ حسابداری امریکا، جلد دوم، تاریخ حسابداری اروپا شامل کشورهای (بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، اسپانیا، سوئد، سوئیس، انگلستان) و جلد سوم، تاریخ حسابداری آسیا و اقیانوسیه شامل کشورهای (ژاپن، اندونزی، چین، استرالیا، و کره جنوبی) که به تازگی منتشر شده و جلد چهارم، تاریخ حسابداری خاورمیانه و آفریقا شامل کشورهای (ایران، مصر، عربستان، امارات متحده عربی که به زودی منتشر خواهد شد. هر سه جلد اول‌ این مجموعه از طریق جست‌وجو در گوگل قابل دسترسی است. البته چون به موجب قرارداد ما متعهد به ارائه آن به ناشر هستیم متاسفانه قادر نیستم قبل از چاپ آنرا در اختیار همگان قرار دهیم. یادآور می‌شود نویسندگان کتاب، سه نفر شامل آقایان Gary Jon Previtz، Peter Waltan، Pelen Wolnizer بوده که هر سه دارای عنوان پروفسور هستند و تحت سرپرستی پروفسور
Gary Jon Previtz این کتاب تدوین شده است. 


اگر امکان دارد بفرمایید حق‌الزحمه شما در این ارتباط چقدر بوده است؟
سوال خوبی است. اتفاقا بنظرم چون پولی در کار نبود خیلی‌ها مشتاق مشارکت نشدند. ما به طور داوطلبانه در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و برای اعتلای حرفه حسابداری ایران حاضر به همکاری با ناشر شدیم اما بر اساس عرف این جور کارها حق‌الزحمه‌ای معادل هزار دلار پیش‌بینی شده که به هر دو نفرمان پرداخت شود یعنی هر نفر پانصد دلار که ما رسما خواستار شده‌ایم که از خیر این مبلغ گذشته‌ایم، اما چند جلد کتاب را به صورت مجانی در اختیارمان بگذارند تا به دانشکده‌های حسابداری و نهادهای حرفه‌ای تقدیم کنیم. 


مگر قیمت کتاب چقدر است؟ 
به نظرم بهای هر دوره کمتر از یک‌هزار دلار نباشد چون این کتاب ارزنده تاکنون چندین بار چاپ شده و در هر چاپ «تاریخ یک کشور» به آن اضافه شده است. امیدواریم ما هم هر چه زودتر شاهد چاپ و معرفی جهانی تاریخ حسابداری ایران باشیم. ما هم در این تحقیق کوشش کردیم نام «پیش‌کسوتان» و «بنیانگذاران» حرفه حسابداری را درج کنیم تا شاید سهمی از مسوولیت خودمان را نسبت به آنها ادا کرده باشیم. 


پروفسور رضایی در حال حاضر به چه فعالیتی مشغول است؟
خوشبختانه هفته‌ای یکبار در تماس هستیم. از ساعت ۸ یا ۹ صبح تا ساعت ۵ بعدازظهر روزهای کاری همیشه در دانشگاه در دسترس است و همواره در حال نوشتن، تدریس، مسافرت‌های علمی و سخنرانی‌های جهانی است تا آنجا که من اطلاع دارم ایشان تنها استاد رشته حسابداری است که کتاب‌هایش توسط انتشارات وایلی و مک‌گروهیل چاپ و منتشر می‌شود. موسسه حسابرسی دایارایان درصدد است که کتاب اصول حسابداری را با همکاری نامبرده تدوین و چاپ کند که پیش‌نویس اولیه آن خوشبختانه دو ماه قبل تسلیم ایشان شده است.


|

نوشته شده در شنبه 12 مهر 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


افزایش معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با افزایش یکساله معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته موافقت کردند.

 

محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی، امروز بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم و اصلاحات بعدی آن را مورد بررسی قرار دادند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی افزود: از مهمترین موارد مطروحه در این جلسه افزایش معافیت برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بود.

وی ادامه داد: در بند ۳۳ ماده ۱۳۲ آمده که به منظور تشویق و افزایش سرمایه گذاری های اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته، ویژه اقتصادی، شهرکهای صنعتی و سایر مناطق، سرمایه گذاران با برخورداری از معافیت های مالیاتی، مورد حمایت قرار گیرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بر همین اساس معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته از ۵ به ۶ سال و در شهرک های صنعتی نیز از ۳ به ۴ سال افزایش یافت که از ابتدای سال ۹۴، هرگونه سرمایه گذاری در این مناطق با معافیت های افزایش یافته همراه خواهد بود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس افزود: این موضوع اکنون در کمیسیون تصویب و بزودی به صحن مجلس ارسال خواهد شد.


|

نوشته شده در شنبه 12 مهر 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


تسلیم اظهارنامه دوره دوم ( فصل تابستان) سال ۱۳۹۳


با توجه به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم ( فصل تابستان) سال ۱۳۹۳ روز سه شنبه مورخ۱۳۹۳/۰۷/۱۵ می باشد، لذا ضروری است کلیه ادارات کل امور مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده ضمن رعایت مفاد اطلاعیه مندرج در سامانه عملیات اینترنتی مالیات بر ارزش افزوده (موضوع وصول نقدی مالیات و عوارض ارزش افزوده) در راستای ارائه خدمات بهتر به مؤدیان محترم مالیاتی، اقدامات ذیل را معمول نمایند: 

 

1- جهت تسهیل امور مؤدیان، کلیه واحدهای خدمات مؤدیان، می‌بایستی به طور تمام وقت آماده پاسخگوئی و ارائه خدمات در طول مدت تسلیم اظهارنامه باشند.

۲- جهت تسهیل امور مؤدیان، ساعات حضور کلیه کارکنان بخش‌ مالیات بر ارزش افزوده در روزهای دوشنبه مورخ۱۳۹۳/۰۷/۱۴و سه شنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۵ از ابتدای وقت اداری لغایت ساعت ۱۸:۰۰ خواهد بود. بدیهی است در خارج از ساعات اداری معمول تعداد و ترتیب حضور همکاران با توجه به حجم عملیات و …به تشخیص مدیران مربوطه تعیین خواهد گردید.

۳- ضروری است همکاران در حوزه‌های مختلف ستاد معاونت مالیات بر ارزش افزوده سازمان با حضور در اوقات کاری اعلام شده برای ادارات کل و آمادگی کامل، نسبت به پشتیبانی کامل عملیات واحدهای اجرائی این نظام مالیاتی از کلیه ابعاد اقدام نمایند.

۴- ادارات کل امور مالیاتی مکلفند ترتیبی اتخاذ نمایند تا صرفاً مودیانی که شرایط پرداخت نقدی و یا ترتیب پرداخت مالیات ابرازی اظهارنامه دوره مورد نظر را مطابق اطلاعیه مندرج در سامانه مالیات بر ارزش افزوده را رعایت نموده اند قادر به ثبت اظهارنامه باشند و از دریافت اظهارنامه های فاقد شرایط به صورت دستی خودداری نمایند.

لازم است مدیران کل محترم امور مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده ترتیبی اتخاذ نمایند که به نحو مقتضی از ارائه خدمات در بالاترین سطح ممکن به مؤدیان محترم و پاسخگویی سریع، دقیق و مسئولانه کلیه پرسنل تحت مدیریت خود اطمینان حاصل نمایند.

 

علیرضا طاری بخش

معاون مالیات بر ارزش افزوده

 


|

نوشته شده در شنبه 12 مهر 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


فایل آموزشي حسابداری

موزش ویدئویی و قدم به قدم نحوه تحریر دفاتر پلمپ قانونی

777777

ما در یک ویدئو واقعی کلیه مراحل دفتر نویسی را به شما آموزش می دهیم  آیا می دانستید ممیزین مالیاتی تمام اقدامات حسابداری را فقط در دفاتر قانونی بررسی می کنند؟ آیا می دانستید یکبار یادگیری اصولی تحریر دفاتر برای استارت دیگر پروژه های دفتر نویسی کافی می باشد؟ آیا می دانستید تحریر دفاتر قانونی به تنهایی یکی از مشاغل درآمد ... بیشتر بخوانید »

 

آموزش صوتی نحوه تحریر دفاتر قانونی ( رایگان )

writter-write-a-note-the-free-224981

متاسفیم، شما مجاز به مشاهده این نوشته نمی باشید! ابتدا عضو سایت شوید یا از طریق فرم زیر وارد شوید بیشتر بخوانید »

 

آموزش فوق پیشرفته تکنیکهای مالیات بر ارزش افزوده

teknologi-teleportasi-berhasil-ditemukan-teknofun

  اگر حسابدارید و یا علاقمند به یادگیری تکنیکهای اجرایی مالیات بر ارزش افزوده می باشید و می خواهید تسلط خود را در اجرای پروژه های مالیاتی  بالا ببرید : به شما توصیه می کنیم حتماً و بدون کوچکترین معطلی این آموزش مکمل و فوق العاده تخصصی را مشاهده کنید تا در کمترین زمان ممکن تسلط خود را به رخ رقیبان و ... بیشتر بخوانید »

 

شاه کلید حسابداران پر درآمد

goldkey

یک پیشنهاد خوشمزه ! اگر به دنبال یک بسته آموزشی کاربردی و تاثیر گذار در شغل خود هستید  اگر می خواهید محصولات بیشتربا تخفیف بیشتری را خریداری کنید  اگر به دنبال ساده ترین روش یادگیری حسابداری کاربردی هستید  و  اگر می خواهید با بروزرسانی اطلاعات شغلی خود از رقبا عقب نیفتید و درآمدزایی کنید  پیشنهاد می کنیم حتماً شاه کلید ... بیشتر بخوانید »

 

حسابداری برای منشی ها

پیشرفت

قابل توجه کارفرمایان محترم ! یک منشی می تواندکار حسابداری هم یادبگیرد ! دیگر نگران استخدام یک کمک حسابدار در کنار منشی خود نباشید !  آیا شما هم دوست دارید که با تغییر جایگاه شغلی ،  رتبه درآمد خود را بالاتر ببرید؟ به نام خدای یکتا و بی همتا و عرض سلام و ادب به همه دوستان عزیز ، یک ... بیشتر بخوانید »


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


فیلم آموزشی حسابداری

فیلم آموزش تهیه لیست بیمه ( بخش دوم )

life-insurance

به نام خدا از شما کاربران گرامی دعوت می کنیم بخش دوم این آموزش تصویری را مشاهده کنید . برای مشاهده بخش اول اینجا کلیک کنید  بیشتر بخوانید »

 

فیلم آموزش تهیه لیست بیمه ( بخش اول )

LifeInsur

به نام خدا و عرض سلام به همه شما کاربران عزیز با توجه به نیاز تمامی مشاغل و موسسات به ارائه صحیح لیست بیمه حقوق و دستمزد کارکنان ، سازمان تامین اجتماعی اقدام به تنظیم کلیپ ویدئو آموزشی نحوه ارائه لیست بیمه نموده است که در ادامه توجه شما را به مشاهده این فیلم آموزشی جلب می کنم . در ... بیشتر بخوانید »

 

کلیپ ویدئو نحوه گرفتن ثبت نهایی گزارش فصلی آنلاین

video

به نام خدا و سلام شاید این نگرانی خیلی از دوستان در روزهای پایانی ارسال گزارشات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ ، باشد ، گرفتن پرینت ثبت نهایی گزارشات در روش آنلاین . خوب بازهم اکثر مودیان وقتی وارد فضای آنلاین ارسال گزارشات می شوند ، با پیغامی مواجه می شوند که این پیغام نحوه راه اندازی ثبت نهایی گزارشات را ... بیشتر بخوانید »

 

کاربرد SUBTOTAL در ارائه سریعتر گزارشات فصلی

subtotal

به نام خدا سلام کاربر عزیز من در این ویدئو نحوه استفاده از فرمول SUBTOTAL را که یکی از فرمولهای کاربردی اکسل را به شما آموزش می دهم . شما با یادگیری آن هم قادر خواهید بود در فهرست های مشتریان خود در اکسل از آن استفاده کنید و هم می توانید در سرعت بخشیدن با دقت زیاد در ارائه ... بیشتر بخوانید »

 

طریقه فیلتر کردن و جستجو فهرست در اکسل

Untitled2226

سلام به همه دوستان عزیزم ، خوشبختانه تعداد زیادی از حسابداران ، اکسل را به عنوان نرم افزار کمکی خود انتخاب می کنند و برای سرعت داشتن در اجرا ، می توانند از همه ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربردی استفاده کنند . با توجه به استقبال خیلی خوب کاربران عزیز از این تیپ آموزش ها ، امروز دو ... بیشتر بخوانید »


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


فایل صوتی حسابداری

فایل صوتی حسابداری پیمان های بلند مدت(بخش اول)

15550

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزان همراه که امروز هم همراه ما هستید.امروز در نظر دارم مطالبی در مورد حسابداری پیمان های بلندمدت در قالب فایل صوتی برایتان بیان کنم . امیدورارم با گوش دادن به این فایل بتوانید بهتر پیمان های بلند مدت را بشناسید. برای دریافت فایل صوتی روی گزینه زیرکلیک کنید. فایل صوتی حسابداری ... بیشتر بخوانید »

 

فایل صوتی حسابداری صنعتی ( بخش اول)

IndustrialGears-long goodbye

  به نام خدا، عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما کاربران عزیز. امیدوارم تا این ساعت از روز اوقات خوشی را سپری کرده باشید. امروز در نظر دارم فایل صوتی در مورد حسابداری صنعتی را برایتان ارائه کنم.امیدوارم با گوش دادن به این مطلب ، مطالب مفیدی در رابطه با  حسابداری صنعتی بیاموزید. برای دریافت این فایل روی متن زیر ... بیشتر بخوانید »

 

فایل صوتی ۱۱ ترفند کلیدی گزارشات فصلی

Sound-on-icon

سلام ، اگر لینک زیر را مطالعه کردید و هنوز خیلی دقیق راهکارها را متوجه نشده اید ، پیشنهاد میکنم حتماً این فایل صوتی را گوش کنید : مقاله الکترونیکی ۱۱ ترفند کلیدی برای ارائه گزارشات فصلی    فایل صوتی ۱۱ ترفند کلیدی گزارشات فصلی  بیشتر بخوانید »

 

۱۰ اشتباه مهلک حسابداران ! ( بخش دوم ) به همراه فایل صوتی

Grote-bestanden-versturen-Process2View

به نام خداوند بی همتا و سلام به همه دوستان عزیزم ، در خدمت شما هستم با ارائه بخش دوم ۱۰ اشتباه مهلک حسابداران ، در بخش اول به مهمرتین دلایل شکست زود هنگام حسابداران پرداختم و در ادامه دیگر آیتم هایی که یک حسابدار نباید ذهن خود را درگیر آن نماید را خدمت شما بیان می کنم . فقط ... بیشتر بخوانید »

 

آموزش صوتی نحوه تحریر دفاتر قانونی ( رایگان )

writter-write-a-note-the-free-224981

متاسفیم، شما مجاز به مشاهده این نوشته نمی باشید! ابتدا عضو سایت شوید یا از طر


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


دانلود رایگان حسابداری

دستورالعمل تهیه و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی

Sales Report 2

به نام خدا و سلام دستورالعمل تهیه و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط جامعه حسابداران ایران تهیه و تنظیم شده است . از علاقمندان به مطالعه جزئیات بیشتر این دستورالعمل دعوت می شود از طریق کلیک بر روی گزینه زیر نسبت به دریافت فایل کامل آن اقدام کنند.   دستورالعمل تهیه و ارائه گزارش حسابرس مستقل و ... بیشتر بخوانید »

 

دانلود رایگان استاندارد شماره ۹ ( Power Point – PDF )

12

متاسفیم، شما مجاز به مشاهده این نوشته نمی باشید! ابتدا عضو سایت شوید یا از طریق فرم زیر وارد شوید بیشتر بخوانید »

 

دانلود رایگان استاندارد شماره ۸ ( Power Point – PDF )

1385141306

متاسفیم، شما مجاز به مشاهده این نوشته نمی باشید! ابتدا عضو سایت شوید یا از طریق فرم زیر وارد شوید بیشتر بخوانید »

 

دانلود رایگان استاندارد شماره ۷ ( PDF )

ws219

متاسفیم، شما مجاز به مشاهده این نوشته نمی باشید! ابتدا عضو سایت شوید یا از طریق فرم زیر وارد شوید بیشتر بخوانید »

 

آموزش تصویری اظهارنامه ( رایگان )

11

به نام خدا و عرض سلام به شما کاربران گرامی واقعیت این بود که تا چند وقت پیش دست به کار یک آموزش تصویری در باره اظهارنامه عملکرد شدم و قبلش راهنمای آموزشی اظهارنامه را که توسط سازمان امور مالیاتی تنظیم شده بود را دانلود کردم و به دقت و آیتم به آیتم بررسی کردم . بعد از بررسی متوجه ... بیشتر بخوانید »


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید !

مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید !

مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید ! Reviewed by میثم حاجی محمدی on Jul 3Rating: 2.5مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید ! دفتر مرکزي حراست سازمان امور مالياتي کشور با صدور اطلاعيه اي از شگرد جديد برخي افراد سودجو و فرصت طلب تحت پوشش مامور مالياتي و يا عناوين مشابه جهت اخاذي از موديان خبر داد . به گزارش رسانه مالياتي ايران ، در اين اطلاعيه آمده است : برخي افراد سود جو و فرصت طلب با جعل عناويني چون مامور مالياتي، مشاور واسطه حل اختلافات مالياتي يا عناوين مشابه و با سوء استفاده از عدم آگاهي موديان و مراجعين سازمان امور مالياتي، با ادعاي تسهيل در پرداخت ها و انجام امور مالياتي و همچنين اخذ تخفيف هاي گوناگون و بخشودگي جرايم مالياتي و ... اقدام به ارايه شماره حساب شخصي به منظور واريز ماليات متعلقه کرده‌اند که اين امر در موارد متعددي زمينه کلاهبرداري و موجب ضرر و زيان موديان را فراهم کرده است،

2851 مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید !

هشدار سازمان امور مالیاتی کشور : مودیان مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند

دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای از شگرد جدید برخی افراد سودجو و فرصت طلب تحت پوشش مامور مالیاتی و یا عناوین مشابه جهت اخاذی از مودیان خبر داد . به گزارش رسانه مالیاتی ایران ، در این اطلاعیه آمده است : برخی افراد سود جو و فرصت طلب با جعل عناوینی چون مامور مالیاتی، مشاور واسطه حل اختلافات مالیاتی یا عناوین مشابه و با سوء استفاده از عدم آگاهی مودیان و مراجعین سازمان امور مالیاتی، با ادعای تسهیل در پرداخت ها و انجام امور مالیاتی و همچنین اخذ تخفیف های گوناگون و بخشودگی جرایم مالیاتی و … اقدام به ارایه شماره حساب شخصی به منظور واریز مالیات متعلقه کرده‌اند که این امر در موارد متعددی زمینه کلاهبرداری و موجب ضرر و زیان مودیان را فراهم کرده است، از این رو به اطلاع کلیه مودیان محترم می‌رساند تمامی موارد مشمول تخفیف در پرداخت مالیات و بخشودگی جرایم مالیاتی متعلقه به صورت شفاف و قابل دسترس عموم مردم قرار داشته و موارد فوق فقط در چارچوب مقررات قانونی قابل تعیین است و هرگونه پرداخت به صورت نقدی ، ارائه چک حامل و یا واریز مبلغ مالیات به حساب اشخاص ممنوع بوده و تمامی پرداخت های مالیاتی صرفا می بایست از طریق واریز به حساب های مشخص و اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی در نزد خزانه داری کل کشور صورت گیرد. در ادامه این اطلاعیه از کلیه مودیان محترم خواسته شده است از قرار گرفتن در دام کلاهبرداران واخاذان اجتناب و در صورت مشاهده و مواجهه با این افراد ، مراتب را از طریق شماره های دفتر مرکز حراست سازمان ۳۹۹۰۳۷۵۷ ، ستاد خبری ۵۴-۳۹۹۰۳۷۵۳ ، حراست اداره کل امور مالیاتی غرب تهران ۶۶۰۳۲۸۴۹ ، حراست اداره کل امور مالیاتی جنوب تهران ۵۵۴۳۱۲۵۳ ، حراست اداره کل امور مالیاتی شرق تهران ۷۷۴۵۴۹۹۵ ، حراست اداره کل امور مالیاتی شمال تهران ۲۲۹۲۲۳۰۸ ، حراست اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران ۸۸۸۲۸۷۳۲ ، حراست امور مالیاتی شهر تهران ۲۲۲۶۹۱۴۷ ، حراست امور مالیاتی استان تهران ۸۸۷۷۶۹۳۳ ، حراست اداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ ۶-۸۸۵۷۳۷۹۳ ، حراست ارزش افزوده شهر تهران ۶۶۹۳۹۳۷۶ و حراست معاونت ارزش افزوده ۸۸۸۰۶۳۴۰ منعکس نموده و یا به دفاتر حراست مستقر در ادارات مالیاتی مراجعه نمایند تا زمینه برخورد قانونی با متخلفین فراهم شود.


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


نرم افزار حسابداری

با جیب، امور حسابداری خودتان را مدیریت کنید

jeeb2

به نام خدا و سلام امروز می خواهیم یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم . آیا می دانید یکی از دلایل اصلی عدم پیشرفت حسابداران نداشتن زمان کافی برای ثبت اطلاعات مالی خودشان است . بله این یک واقعیتی است که حتی حرفه ای ها هم از آن دور نیستند . به ... بیشتر بخوانید »

 

کدام نرم افزار حسابداری را خریداری کنیم؟

1-Gb-USB-Wristband-200-Series92735739aPQy4

نکات مهم در خرید نرم افزار آنچه که در مورد تهیه نرم افزار اعم از حسابداری و غیره مهم است ، گامهایی است که باید پله پله ، پیموده شوند که متاسفانه در اکثر جاها به آن توجه نمی شود لذا سعی می کنم مختصری به آنها اشاره کنم ۱- تشخیص نیازمندیها : اگر شما سازمانی با واحدهای متنوع باشد ... بیشتر بخوانید »

 

آیا تا بحال با نرم افزار رافع ۷ آموزش دیده اید؟

Rafe-7

نرم افزار های زیادی در ضمینه حسابداری وجود دارند ولی یکی از ساده ترین وحرفه ای ترین و قوی ترین برنامه های حال حاضر حسابداری برنامهرافع ۷ میباشد ، تولید نرم افزار رافع ۷ توسط شرکت پایا افزار پویا صورت گرفته است،اما فروش و عرضه آن توسط شرکت مفتاح رایانه انجام می گردد ؛ همچنین این برنامه توسط گروه UnReal ... بیشتر بخوانید »

 

نرم افزار تیزپرداز با حرکتی تند و تیز در حسابها

title_image_home

به نام خدا و عرض سلام به همه کاربران و دوستان عزیز ، امروز قصد دارم یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری بازار کار را به شما معرفی کنم ، نرم افزاری که توانسته با ایده و ابتکاری که در بازاریابی و معرفی خودش به خرج داده ، مشتریان خیلی زیادی را به طرف خود جلب کند. همچنین یک از ... بیشتر بخوانید »

 

نرم افزار حسابداری بیلان ، نرم افزاری به سبک مرسدس بنز

LOGO

به نام خدا و سلام به همه دوستان پرشین حسابی ، امروز قصد دارم  یکی دیگر از نرم افزارهای یکپارچه حسابداری را به شما معرفی کنم. البته با اینکه این نرم افزار مختص نمایندگی های خودرو نوشته شده است ولی در دیگر زمینه هم توانسته نظر  کاربران را به طرف خود جلب کند. نرم افزار حسابداری بیلان تولید و برنامه ... بیشتر بخوانید »


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


فصلنامه حسابدار رسمي شماره 24
فصلنامه حسابدار رسمي شماره 24
 

بهاريه

و بهاران را باور كن

           مشاهده متن   [PDF 298KB]    

 

ميز تشريح

توان‌آزمايي حسابداران در گزارشگري تقلب‌هاي مالي

ابهامات قانوني و وظايف ناگزير حسابرسان در مقابله با فساد/ سعيد جمشيدي‌فرد

مشاهده متن   [PDF 687KB]

نقش حسابرسي در فرايند مبارزه با فساد/ غلامحسين دواني

مشاهده متن   [PDF 687KB]

گزارشگري تقلب‌هاي مالي: مسير دشوار پيش‌رو/ دكتر عباس هشي

مشاهده متن   [PDF 687KB]

انجام تكاليف قانوني حسابرسان نيازمند تداوم فعاليت حرفه‌اي آنان است/ محمدتقي شيرخواني

مشاهده متن  [PDF 687KB]

حسابرسي صورت‌هاي مالي و حسابرسي در معاملات سهام، كالاها و خدمات/ مجتبي محمودي،‌ مجتبي ابراهيمي رومنجان

مشاهده متن  [PDF 687KB]

 

كنترل كيفيت

حسابرسي مستقل و بازرسي قانوني در نظم حقوقي كنوني/ سيدمحمد علوي

مشاهده متن  [PDF 687KB]

عدم رعايت قوانين و مقررات؛ جرم يا تخلف؟/ حسن حاجيان

مشاهده متن  [PDF 687KB]

 

راهبري شركتي

مدلي براي اجراي راهبري شركتي در شركت‌ها و مؤسسات ايراني/ همايون مشيرزاده

مشاهده متن  [PDF 687KB]

راهبري شركتي، نقش رئيس هيئت‌مديره و ارتباط آن با عدم تقارن اطلاعاتي و حسابرسي داخلي/ فرهنگ كاشف بهرامي

مشاهده متن  [PDF 687KB]

 

كنكاش

پول اول بود يا حسابداري؟ چرا حسابداران همه‌ي رويدادها را به پول تقويم مي‌كنند/ محمد شليله

مشاهده متن  [PDF 687KB]

عوامل موثر بر اظهار نظر حرفه‌اي حسابرسان/ دكتر نظام‌الدين رحيميان، علي هدايتي

مشاهده متن  [PDF 687KB]

رويكرد گام به گام در گذار از مبناي نقدي، نقدي تعديل‌شده يا تعهدي تعديل‌شده‌ي حسابداري به مبناي تعهدي كامل براي كشورهاي در حال توسعه/ سلام عبداله‌زاده، سمانه صادقي عسكري، دكتر وهاب رستمي، دكتر بهزاد قرباني

مشاهده متن  [PDF 687KB]

 

بازار سرمايه

اثرپذيري گزارش‌هاي مالي از راهبرد حسابداري محافظه‌كارانه در شركت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس/ مصطفي ديلمي‌پور، حميدرضا كردلويي، فرامرز محمدي

مشاهده متن  [PDF 687KB]

 

نگره‌ها

فاصله‌ي نظريه و عمل در پژوهش‌هاي حسابداري مديريت/ جعفر فيضي، هاني قاروي آهنگر، مجتبي اكبرپور

مشاهده متن   [PDF 687KB]

 

فرم اشتراك فصلنامه

مشاهده متن  [PDF 355KB]    


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


دانلود اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۲ و راهنمای استفاده از آن
دانلود اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۲ و راهنمای استفاده از آن

دانلود اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۲ و راهنمای استفاده از آن

 

 

دانلود اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۲ و راهنمای استفاده از آن

• فرم های اظهارنامه الکترونیک عملکرد سال ۱۳۹۲ جهت تسلیم عملکرد مذکور تا پایان تیرماه ۱۳۹۳ و همچنین عملکرد میانسالی جهت مودیان خاص مشمول روی سایت سازمان امور مالیاتی قرار داده شده است. فرمها خام مربوط به این اظهارنامه ها باقابلیت چاپ به عنوان پیش نویس و به منظور آماده سازی اطلاعات جهت ثبت در سامانه الکترونیکی اظهارنامه با قابلیت PDF در بخش مربوطه قرار داده شده است.

• در سال جدید سیاست سازمان امور مالیاتی کشور دریافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونیکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالیاتی ضرورتی ندارد.

• قبل از تسلیم و ارسال نهایی الکترونیکی، نسخه پیش نویس تکمیل شده را از سیستم اخذ و به دقت بررسی فرمایید. سپس اقدام به ارسال الکترونیکی، که نهایی و قطعی تلقی می گردد نمایید.

شرایط  ارسال اظهارنامه الکترونیکی برای مودیان  حقیقی، حقوقی و تشکل های قانونی در سال ۱۳۹۳ به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱- مودیان حقیقی:  ضروری است آن دسته از اشخاص حقیقی(صاحبان مشاغل موضوع ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم)  اطلاعات مرحله پیش ثبت نام الکترونیکی را  در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی http://tax.gov.ir  تکمیل نموده  و از تائید اطلاعات ارائه شده در مرحله پیش ثبت نام اطمینان حاصل نموده  و درصورت وجود  ایراد در اطلاعات ارائه شده نسبت به رفع ایرادات اقدام نمایند.
شایان ذکر است، در خصوص واحد های شغلی که به صورت مشارکت اشخاص حقیقی می باشند،  ارائه کد رهگیری پیش ثبت نام یک نفر از شرکاء به شرط ثبت اطلاعات سایر شرکاء در مرحله دوم ثبت نام،  در اظهارنامه کافی می باشد.

۲- مودیان حقوقی:  اشخاص حقوقی (شرکتها  و موسسات) با  دارا بودن نام کاربری وکلمه عبور مرحله ثبت نام و به شرط تکمیل اطلاعات مرحله دوم ثبت نام خود می توانند اظهارنامه الکترونیکی ارسال نمایند.  بنابراین ضروری است مودیان حقوقی نسبت به تکمیل پیش ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی مرحله پبیش ثبت نام و تکمیل ثبت نام مرحله دوم از طریق سامانه اینترنتی عملیات مالیاتی مودیان به نشانیhttp://tax.gov.ir  اقدام نمایند.

لذا با عنایت به این که سیاست  و  برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اخذ الکترونیکی اظهارنامه ها،  بدون نیاز به مراجعه حضوری مودیان  به  واحد های مالیاتی می باشد و ارائه الکترونیکی اظهارنامه مودیان،  مشروط  به تکمیل مراحل ثبت نام  الکترونیکی  به شرح فوق الذکرمی باشد،  مودیان گرامی هرچه سریعتر و قبل از فرا رسیدن روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه،  نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

اسناد قابل دانلود:

دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقوقی عملکرد سال ۱۳۹۲ و میانسالی های ۱۳۹۳(ویرایش ۶.۰.۰.۰)

دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقیقی عملکرد سال ۱۳۹۲ و میانسالی های ۱۳۹۳(ویرایش ۶.۰.۰.۰)

دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی اجاره املاک سال ۱۳۹۲ و میانسالی های ۱۳۹۳(ویرایش ۶.۰.۰.۰)

دانلود راهنمای اظهارنامه اشخاص حقوقی

دانلود راهنمای اظهارنامه اشخاص حقیقی

دانلود راهنمای اظهارنامه اجاره املاک

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقوقی عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی بند الف عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی بند ب عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی بند ج عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه املاک عملکرد سال ۱۳۹۲
منبع: سازمان امور مالیاتی کشور


|

نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


ستانداردهای حسابداری

ستانداردهای حسابداری - استانداردهای مصوب

 

شماره استانداردعنوان استانداردPdfWordPowerPoint
32 كاهش ارزش داراييها  
31 داراييهاي غيرجاري نگهداري شده براي فروش و عمليات متوقف شده  
30 سود هر سهم  
29 فعاليتهاي ساخت املاک  
28 فعاليتهاى بيمه عمومى  
27 طرحهاي‌ مزاياي‌ بازنشستگي  
26 فعاليتهاي‌ كشاورزي  
25 گزارشگري‌ بر حسب‌ قسمتهاي‌ مختلف  
24 گزارشگري‌ مالي‌ واحدهاي‌ تجاري‌ در مرحله‌ قبل از بهره‌برداري  
23 حسابداري‌ مشاركتهاي‌ خاص‌  
22 گزارشگري‌ مالي‌ ميان‌دوره‌اي‌  
21 حسابداري‌ اجاره‌ها  
20 ‌ سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته - تجديدنظر شده 1389  
19 ترکیبهای تجاری - تجديدنظر شده 1384  
18 صورتهاي مالي تلفيقي و حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري فرعي - تجديدنظر شده 1384  
17 داراييهاي نامشهود- تجديد نظر شده 1386  
16 استانداردحسابداری شماره 16، آثار تغییردرنرخ ارز(تجدیدنظرشده1391)  
15 حسابداري‌ سرمايه‌گذاريها  
14 نحوه‌ ارائه‌ داراييهاي‌ جاري‌ و بدهيهاي‌ جاري  
13 حسابداري‌ مخارج‌ تأمين‌ مالي‌  
12 افشاي اطلاعات اشخاص وابسته - تجديد نظر شده 1386  
11 داراييهاي ثابت مشهود - تجديد نظر شده 1386  
10 حسابداري‌ كمكهاي‌ بلاعوض‌ دولت‌  
9 حسابداري‌ پيمانهاي‌ بلندمدت  
8 حسابداري‌ موجودي‌ مواد و کالا  
6 گزارش‌ عملكرد مالي  
5 رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه - تجدیدنظر شده 1384  
4 ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي- تجدیدنظر شده 1384  
3 درآمد عملياتي  
2 صورت‌ جريان‌ وجوه نقد  
1 نحوه‌ ارائه‌ صورتهاي‌ مالي  

|

نوشته شده در پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |



|

نوشته شده در پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


مجله پیشرفت‌های حسابداری

مجله پیشرفت‌های حسابداری

Journal of Accounting Advances

صفحه نخست  هيات تحريريه  راهنماي تدوين و ارسال مقاله  اشتراك مجله  آرشيو مجلات  تماس با ما


 

 
 

مجله پيشرفت‌هاي حسابداري يكي از چهار نشريه‌اي است كه با سياست جديد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در پيوند با تخصصي شدن مجله‌ها از دل مجله علوم اجتماعي و انساني دانشگاه شيراز برآمده است. انشاءالله در هر سال دست كم دو شماره به چاپ خواهد رسيد. اين مجله با توجه به پيشينه‌ي شايسته‌ي مجله علوم اجتماعي و انساني، علمي- پژوهشي است.

هدف از انتشار مجله پيشرفت‌هاي حسابداري دانشگاه شيراز، بسترسازي پژوهشي براي شناخت دقيق‌تر مسايل حسابداري و مالي است. از اين رو هرگونه مقاله‌اي كه در يكي از زمينه‌هاي حسابداري مديريت، حسابداري مالي، حسابرسي، بورس اوراق بهادار، حسابداري دولتي و ساير زمينه‌هاي نوين حسابداري نوشته شود و پژوهشي بديع و ارزشمند باشد؛ براي بررسي و چاپ احتمالي با توجه به مواردي كه در صفحه راهنماي تدوين و ارسال مقاله آمده است، پذيرفته مي‌شود. تازه بودن موضوع، پژوهش و استفاده از طرح‌هاي تحقيق و تكنيك‌هاي آماري پيشرفته و ارايه موضوع‌هاي نوين در پژوهش‌هاي كاربردي و تخصصي از اولويت‌هاي ويژه اين مجله به شمار مي‌رود. پژوهشگران و فرهيختگان محترمي كه مايلند مقاله‌هاي تحقيقي خود را به اين مجله براي چاپ ارسال كنند، بهتر است براي سرعت در امور داوري و پي‌گيري‌هاي آن، مقاله خود را به نشاني پست الكترونيكي JAA@rose.shirazu.ac.ir ارسال نمايند.


|

نوشته شده در پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای جامعه حسابداران رسمی

آزمون‌های حرفه‌ای سالانه رده‌های حسابرسی شاغل در موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی کشور صبح جمعه نهم اسفند ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شرکت ۱۵۱۵ نفر از حسابرسان شاغل در موسسات حسابرسی برگزار شد. آزمون‌های احراز رده‌های حسابرسی شامل رتبه‌های حسابرس ارشد، سرپرست حسابرسی، سرپرست ارشد حسابرسی است. بر این اساس، نتایج آزمون‌های یادشده تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۳ از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعه حسابداران رسمی اعلام و برای هریک از قبول‌شدگان گواهینامه حرفه‌ای رتبه مربوط صادر می‌شود.


|

نوشته شده در پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۹۳، ۲۰ درصد افزایش یافت

بر اساس مصوبه‌ی هیات وزیران، حقوق و مزایای کارکنان [دولت] اعم از شاغلین و بازنشستگان در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. پیش از این قرار بود ۱۸ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شود.

 

با تصویب هیأت دولت حقوق کارمندان دو درصد بیشتر از رقمی که پیش از این اعلام شده بود تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی دولت در پایان جلسه امروز هیأت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه‌ی امروز هیات وزیران، حقوق و مزایای کارکنان [دولت] اعم از شاغلین و بازنشستگان در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و به این ترتیب کارکنان دولت حقوق فرودین ماه را با ۲۰ درصد افزایش دریافت خواهند کرد.

نوبخت با بیان اینکه پیش از این قرار بود ۱۸ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شود، گفت: با تمهیداتی که انجام شد این رقم به افزایش ۲۰ درصدی انجامید.


|

نوشته شده در پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


دانلود جزوه حسابداری پیشرفته 2

دانشجویان عزیز میتوانند از طریق فایل زیر جزوه حسابداری پیشرفته 2 استاد رشیدپور را دانلود کنند

 

دانلود


|

نوشته شده در یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


اولین همایش ملی استاندارد های بین المللی گزارشگری مالی

اولین همایش ملی استاندارد های بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) برگزار میگردد.

اولین همایش ملی استاندارد های بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) در راستای ارتقای شفافیت اطلاعاتی، تسهیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی و فراهم نمودن امکان پذیرش شرکت‌های ایرانی در بورسهای خارجی در تاریخ 8 و 9 بهمن ماه 1392 با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در پژوهشگاه نیرو، تهران برگزار میشود.

محورهای اصلی همایش شامل، بررسی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی با استاندارد‌های ملی، چالش‌های محیطی موجود، استفاده از فناوری های روز حسابداری (XBRL)، آموزش‌های دانشگاهی و حرفه‌ای، رویکرد و نقشه راه کوتاه‌مدت و بلند‌مدت در اجرای مصوبه مجاز شدن IFRS، تجارب برتر در  به کارگیری IFRS و دیگر مباحث مرتبط میباشد.

از کلیه صاحب نظران، کارشناسان و دانشجویان علاقه مند دعوت می¬نماید مقالات خود را بر اساس محورهای همایش (با رویکرد کاربردی) از طریق وب سایت همایش ifrsconf.com ارسال نمایند.

 



تاریخ 10 مهر 1392 آغاز ثبت نام و ارسال مقاله
تاریخ 20 آذر 1392 آخرين مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله
تاریخ 15 دی 1392 اعلام نتيجه داوري مقالات
تاریخ 30 دی 1392 آخرين مهلت ثبت نام
تاریخ 9و8 بهمن 1392 تاریخ برگزاري همايش

|

نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


نرم افزارهای حسابداری برای موبایل

بهترین دیکشنری تخصصی حسابداری برای موبایل ، قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها .

شامل دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی 

 

لینک دانلود


|

نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


نرم افزارهای حسابداری برای موبایل

کتاب بورس و بازار سهام برای موبایل

این کتاب شامل مفاهیم اولیه بازار بورس و سهام می باشد و برای آشنایی اولیه با بورس مناسب می باشد.

 

لینک دانلود


|

نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,

توسط امیدپیروزمند| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » فروشگاه اینترنتی » گیره رفع خروپف » مدیریت صنعتی » وبلاگ حسابداری » خرید شارژ همراه اول » دانشگاه پيام نورقمصر » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » ازدواج موقت » جلو پنجره ایکس 60 » امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی
سلام دوست عزیز.برای افزایش پیج رنک شما باماتبادل لینک کنید





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مهر 1393
تير 1393
اسفند 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');